Benvinguts a l'aula de música. Ací hi trobareu tots els continguts que anem a treballar durant el curs. A l'esquerra tenius uns botons. Si polseu en ells, accedireu a diferents seccions.
Si punxeu en Els grups, podreu accedir a la vostra aula específica.
Si punxeu en Les cançons, hi veureu l'índex de totes les cançons que van a anar sonant a l'aula durant el curs.
Si punxeu en Els instruments, aprendreu moltes coses sobre els diferents instruments musicals.
Si punxeu en Activitats, tindreu la possibilitat de jugar amb algunes activitats que aniré proposant-vos.
Si punxeu en Taller de música, trobareu informació sobre el taller de música per a famílies que posarem en marxa el curs passat i que tinc la intenció de continuar aquest nou curs.
Finalmente, si punxeu en 2014-2015, podreu accedir-hi a l'aula de música del curs passat.
Espero que vos agrade i que apreneu molt.
A la part de sota hi teniu una bústia virtual on, tant vosaltres com les vostres famílies, podeu deixar els vostres suggeriments i comentaris. És una forma de que, entre tots, convertim la nostra aula en un lloc agradable i acollidor.